Kõik lood

september 2, 2020

Suvelõpu reis Lõuna-Eestisse

Meie selle suve viimane reis oli Lõuna-Eestisse, mis hõlmas endas väga palju matkamist ja palju uusi teadmisi. Alustasime esimesel päeval […]
august 25, 2020

Kiire reis Lätti

Olime ammu mõelnud, et oleks tore minna Lätti päevaks-kaheks. Nüüd, kus piirid paljudesse riikidesse on kinni, siis oligi hea võimalus […]
juuli 14, 2020

Nädalavahetus Virumaal

Võtsime ette retke, et külastada Virumaad. Peamiselt mõtlesime minna Ida-Virumaad avastama kuid otsustasime, et läheme läbi ka Rakverest. Esimeseks sihtkohaks […]
juuli 1, 2020

Katamaraan Nordea – madrus ei maga

Wikipedia targutab: Ümbermaailmareis on reis ümber Maa nii, et laeva tee lõikub kõigi meridiaanidega. Katamaraan Nordea oli Eesti lipu all […]
juuli 2, 2020

Barcelona – Cava con Cara

Katalaanide Barcelona – midagi enamat kui lihtsalt Hispaania! Vahuvein on parem ja hispaania keelest aru saamine raskem. Kultuur on eriskummaline, […]
juuni 30, 2020

Suwitajate purjelaevareis Abruka saarele

Merereis Abruka saarele on 4 km pikk ja praamlaeva pileti saab 4 euro eest. Me maksime enam ja sõitsime kauem […]
juuni 26, 2020

Ruhnu riik riigis – MAKSAB külastada

Tabas kuumalaine, jaanipäeval 2020, kui puhkasime Ruhnus. Päev pärast jaanipidu, kohalikus külapoes: poe uksed avati planeeritust varem ja raadiohääl manitses […]
juuni 23, 2020

Võluv Vilsandi – sentide eest eksootikat!

Trend näib olevat minna ühel päeval jalgsi Vilsandile ja teisel tagasi. Meie tegime oma reisil kõike pisut vastupidi – ja […]
mai 23, 2020

Idüllilised rannad, UNESCO maailmapärand ning mitte ühtegi turisti

Buss peatub Kilwa Masoko väikelinnas Tansaania lõunarannikul. Meid võtavad vastu paar putkat ning mõned kolmerattalised helesinised tuk-tukid, värvikirevad telefonifirmade reklaamid […]
mai 20, 2020

666€ Mehhiko

1. päev. Maandume Cancunis kell 20:05. Leiame hotelli ja ostame vett, sest söögiks jagub endiselt maitsvaid (ema tehtud – aitäh!) […]
mai 17, 2020

Madagaskar – teel Punasesse Raamatusse

MADAGASKARI reisisoovitus: Mine ise! Keeldu turvalisest saatjast ja sajaprotsendiliselt ette planeeritud reisiprogrammist. Sina ei vaja neid ja Sinu reisiraha vajab […]
mai 16, 2020

GUATEMALA kiirvisiit

Sõitsime mehhikost Guatemalasse. Tapachula lennujaamast otse, ootamatult ja ettevalmistuseta sõitsime taksoga piirini ja sealt edasi kõige ootamatumaid ning odavamaid transpordiliine […]
mai 15, 2020

Eestlased Abhaasias

1945. aasta 15. veebruaril sündis minu ema Eesti perre Abhaasias. Tema ema sündis, elas ja suri eestlasena Abhaasias. Veel varasema […]
mai 14, 2020

Üksinda TAIS!

Üks tüdruk, üks kuu ja pisut üle ühe tuhande euro – null plaani ja miljon lootusrikast unistust, sest eesootav oli […]
mai 13, 2020

Kambodža kontrastid

See väikene riik on arendanud, kahjuks, enese turismivaldkonda. Kõik organiseeritud turismitegevus arvestab kohalike teenusepakkujate, mitte turistide huve. Vajadusel kasutada, võimalusel […]
mai 12, 2020

Kõrbesaar ARUBA

Hotellipuhkus VS päevatripp. Aruba on ameeriklaste suvila, Kariibi mere kruiisi oluline peatuspunkt. Turism on tähtsuselt esimene sissetuleku allikas ja turist […]
mai 11, 2020

Päev Azraqi pagulaslaagris

Jordaanias käisin tööalasel koolitusel ning vähemalt sama palju kui koolitust, ootasin ka külastust pagulaslaagrisse, mis olevat korraldajate sõnul kõigi asjaolude […]
mai 10, 2020

HELLENITE MAAL JA VEES

1. Maandusime Kreeta saarel enne keskpäeva. Maandusime, ei maabunud. Lennukiga, mitte praamiga. Lendavaga, mitte Kalevipojale kuuluvaga. Tallataksotasime end siiski Heraklioni […]
mai 9, 2020

16 päeva Vesuuvist Saharani

Ostsin ükspäev soodsad piletid Milaanosse. Tükk aega rääkisime oma Milaano reisist. Aga kuna Milaano tundus ülimalt ebahuvitav, siis me seda […]
mai 8, 2020

Jube äge India

NEW DELHI Raharöövlite meka. Ära eladeski usu New Delhi müügimeest. Ükskõik, kas ta müüb transpordi-, turismi- või toitlustusteenuseid. Turist on […]
mai 7, 2020

MARTINIQUE: KRABIDE JA ELUTERVE PENSIONIPÕLVE SAAR

1. PÄEV: Maandume Martinique lennujaamas kell 16:50. Päike loojub 18:10 ja tõuseb 5:50. Plaan on minna ruttu hotelli puhkama, kuid […]
aprill 21, 2020

Sri Lanka – “võimalik, et maailma parim saar”

Sri Lanka- “võimalik, et maailma parim saar” on öelnud maailmarändur Marco Polo. Meie reisi kuuenda päeva hommik. Ärkasime oma Unawatuna […]
aprill 4, 2020

Üllatav Keenia

Ma mäletan, et vajasin oma järgmist solo reisi nagu õhku ja teadsin kindlalt, et Keeniast saab minu järgmine sihtkoht. Valisin […]
aprill 3, 2020

Filipiinid

Filipiinid Filipiinid on tuhandetest saartest koosnev demokraatlik riik, kus elab üle 100 mln inimese. Ainult mõned päevad enne meie külastust […]